Plesna izvedba - Pet pjesama u dva dijela za tri plesačice

Calendar69 bf4bc7235415b38c1bc8ef53678928b03dd2297c0025d04f47182dfc9afd1527 Man42 ae1cb02a74a7536029db89d487ad480558c7066e2ea1ae54e2d0c9f502f76a7b
Large c7104848 548f 40f5 841f 0f9bfe9135b0

AUTORSKI TIM
Autorska ideja: Mia Štark
Izvedba i koreografija: Viktoria Bubalo, Tessa Ljubić, Mia Štark
Oblikovanje zvuka: Lucian Mirdita i Branimir Štivić
Autor fotografija: Marko Vranješević
Produkcija: Akademija dramske umjetnosti u Zagrebu, Završni rad pod mentorstvom doc. art. Nikoline Pristaš
_

O PROJEKTU

Tamo gdje se susreću voda i zrak, stvara se napetost površine, čudna ljepljivost opne koja se čini koliko nevidljivom, toliko i neprobojnom. Pet-dva-tri Mije Štark koreografskim taktikama stvara takvu pojačanu privlačnost atmosferskih čestica tjelesnih prostora. Kao da ste posve slučajno uhvaćeni u elastičnu membranu pogleda i kretnji, dok ste zapravo došli pogledati nešto drugo, nešto čemu je lako odrediti granice. Ali ono što ste došli pogledati, pogledalo je mimo vas, i priljubilo se na takav način da ste mu morali uzvratiti, i u tom uzvraćanju, i mimoilaženju, stvorila se nova gravitacijska sila. Pet-dva-tri neobičan je rad, jeziv i bezazlen u isto vrijeme, kao klaunovi u noćnim morama, kao iluzija nevinog djetinjstva. Međutim, naglasak je na “kao” tih slika, ne na njihovom sadržaju. Rad uspijeva proizvesti vlastitu atmosferu, vlastito “kao da…” ili “kao…” ostavljajući vam asocijativnu slobodu završavanja ovih rečenica.
Una Bauer

Izvedbeni rad „Pet pjesama u dva dijela za tri plesačice“ nastao je iz interesa za proučavanje elementa pogleda i prostora unutar izvedbe. Kako putem pisane riječi generirati pokret koji tada interpretira glavnu problematiku unutar izvedbe, što su pogled i dodir, odnosno prostor između gledatelja i izvođača?
Mia Štark